Hoppla!

Hej mina räkizar
Tänkte berätta lite om min dag.
Drog till stallet vid 2 typ, var svinkallt och slängde på Mackie två täcken innan vi gav oss upp till ridhuset, han var jättefin idag, mycket finare än igår. Vi tränade galoppfattningar från skritt,
Fatta, galoppera några steg, skritta, fatta osv.. haha!

Han var skitduktig och har lättare från skritt än från trav känns det som, om man inte är väldigt tydlig med skänklarna men jag vill att han ska fatta för lätta skänklar med. Vi hade ridhuset för oss själva i 20 min typ, sen kom en brud som longerade. Mamma fick sitta upp och skritta av honom, duktiga mamma!
Sen var det bara på med alla täcken och jackor igen och vandra tillbkaka den 15-20 min långa vägen tillbaka till stallet, men det gick fort minsann för han vet att hemma i stallet väntar middag!

När vi kom tillbaka ställde jag upp honom på gången medans jag mockade och fixade hans middag. När det var klart så ställde jag in honom och gick och fixade kvälls och morgon maten, och hängde upp all utrustning osv. Tryckte in några morötter i munnen på honom innan jag gick, Fina fina pålle!

Haha.. ni tycker säkert detta är totalt ointressant men jag är som ett barn igen, har blivit världens hästnörd men det gör mig lycklig, så jag hoppas ni med är det hihu!



Macki och Fanny.

Leave a mark
Postat av: julie

haha jävla höstnörd! fast jag tycker vi kan göra en liten utflykt till så jag och greken får se din nya lille påni!

2010-01-11 @ 05:50:01
Postat av: eleni

jaaa, jag håller med julie!! Vill se din påni!! :D

2010-01-11 @ 07:45:03
Postat av: agnesss

JAAAAAA!! så kan ni få promenera med ett litet troll som heter ballerina :D

2010-01-11 @ 20:48:49
Postat av: fanny

fan va gött att det går bra :)

igår gick det så inifittdåligt att jag mest ville dö typ, haha.

Låt ingen annan (förutom din mami) rida honom bara ;)

2010-01-22 @ 20:20:06
URL: http://troublewhore.blogg

Kommentera inlägget här:

ALIAS
Remember the titans?

Pump it!

Langa bdb dåååå!

Ordbajs!

Trackback
RSS 2.0