grekland nu tack!

åh, jag är SÅ trött på snön! Seriöst, den SUGER.
Den är mysig i typ tre dagar (vid julafton såklart) och sen suger den.
Kylan suger med.
Jag blir mer och mer sugen på att åka ner till grekland, där det är varmt även om det är vinter.
Hittade dessutom lite bilder från min pappas by på kreta (byn heter Elia) och jag längtar dit som en tok.
För mig äre skit ett skit mysigt stället, och jag har spenderat hundra somrar där!
Så jag saknar den byn lite sådär galet mycket just nu.

lite bilder:
elia
Byn som ligger på en liten kulle typ. Ett litet mini berg, haha! Denna bilden är nog tagen någon gång i typ augusti skulle jag tro, eftersom det är rätt brunt och gult = allt är sönderbränt av solen = sommaren, haha. Det är som finast på våren, innan allt blir bränt typ!

kryak
mitt i byn ungefär är denna bilden tagen, en liten bit från torget. Det är den lilla kyrkan som syns på denna bilden. Där är aldrig någon, alla går till den "nya" kyrkan som är mkt större. haha, såååå viktigt att veta ;)

byyyn


asnf
Utsikt! Det är en liiiiten stad (en turist stad kan man säga) som ligger nere vid havet o stranden

solnedgång

okej, nu ska jag sluta tjata om grekland och hur skönt det är med värme (Y)
hajdå / eleni-greki


Leave a mark
Postat av: malin

får jag följa med dig till Grekland? vi åker nu va? jag har också tröttnat på det här... -.-

2010-01-07 @ 00:39:10
Postat av: julie

aaaw fan va mysig liten by :D

2010-01-08 @ 17:30:06
Postat av: agnesss

MYYYYSIGT!!!!

2010-01-10 @ 20:17:05

Kommentera inlägget här:

ALIAS
Remember the titans?

Pump it!

Langa bdb dåååå!

Ordbajs!

Trackback
RSS 2.0