Ge mig värme!

Haje
jag har är så sjuuukt trött! Idag ska jag gå och lägga mig extra tidigt! (fast det kommer inte hända, känner det på mig).
Iaf.
Försöker vara duktig och plugga till no-provet som är imorgon men det är så sjukt tråkigt och jag kan inte koncentrera mig. Så jag kommer ingen vart :( Har läst samma mening säkert 10 ggr nu. DET är rätt segt.
Jag vill iaf ha vår!(!!!!!) Snön suger och jag vill ha fina vår kläder på mig! Jag är trött på tjocka stickade koftor,halsdukar,mössor,osv.
ÅH, vill ha sol o sommar NU!
Hittade en solig bild på mig o erika från förra året :(
Där sitter jag i linne på gräset utan att frysa.
Haha, åhh, jag lovar att jag inte ska klaga alls på värmen i sommar!! Även om det blir sådär jätte varmt!
Jaja, hajdå.


eleni o erika

/eleni

Leave a mark
Postat av: julie

ååh vilken härlig sommarbild! :D och jag är också skit trött på vintren..

2010-01-19 @ 21:26:53
URL: http://missfikus.blogg.se/
Postat av: Jey <3<3<33<3<33<3τρύπα

Hej jag kommenterar :D



btw håller med om snön D: suger as mycket!! Ge oss värme

2010-01-21 @ 22:43:56
Postat av: malin

värme <3.. :(

2010-01-26 @ 14:51:02

Kommentera inlägget här:

ALIAS
Remember the titans?

Pump it!

Langa bdb dåååå!

Ordbajs!

Trackback
RSS 2.0