Fast!

Hej räkor!
Jag saknar er skitmycket!!
Vaknade för en stund sen och ligger i sängen med datorn och väntar på att Emma ska vakna, haha. 
Har vart så jävla slapp dom senaste dagarna. Typ somnat vid fyra, fem nästan varje dag..
Jaja, jag tappade ju min plånbok på nyår. Och där i låg mitt pass. Som ni vet. Skulle köpa öl och va nog redan ganska full och sen helt plötsligt va den borta! Skoj!
Kan berätta mer om den dagen när jag kommer hem (för den va helt sjuk i huvett, på alla sätt egentligen) och ni får berätta om eran nyår!
Jag har kollat flybiljetter hem och just nu ser det ut att bli den 14e. Men jag hör av mig när jag verkligen har bokat!
/
Den slarviga av oss
Julie

Leave a mark
Postat av: agnesss

KOOOOM HEEEEEM :((((

2010-01-11 @ 00:22:05

Kommentera inlägget här:

ALIAS
Remember the titans?

Pump it!

Langa bdb dåååå!

Ordbajs!

Trackback
RSS 2.0