Avatar

Haje.
imåndags vare BIOMÅNDAG och jag såg på avatar. Den var bra, så jag tycker att ni borde se den :)
Att se den i 3D var dock inte så speciellt, fick mest ont i huvudet av det :(
Den var inte den bästa filmen jag har sett, men jag tyckte att den var söt och bra helt enkelt. Det verkade vara asmysigt på planeten som de blåa varelserna bodde på, fast de levde lite som vildar i träd, osv. Och man hatar människor lite i den filmen med, för vi är svin. Men det vet vi ju redan.
Orkar inte skriva mer om filmen, får inget vettigt ur mig just nu.
Jag är rätt sur och grinig, så slänger in en bild och säger hejdå.

/eleni

avatar

Leave a mark
Postat av: julie

åååh jag såg den i london och jag dog typ!! haha tycker dom navi varelserna är as snygga hehe

2010-01-16 @ 20:00:13
URL: http://missfikus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

ALIAS
Remember the titans?

Pump it!

Langa bdb dåååå!

Ordbajs!

Trackback
RSS 2.0