WOHO!

ÅH! Blev så glad när jag såg tröjorna som julie la upp!! Lätt att jag ska ha en!! Men vilken?! Det går nog bli två, för jag kan inte bestämma mig för en! :o hahah
Bajs, fick nyss skit ont i min rygg! Åh, seriöst, vill bara att cp läkarna ska ta bort vafan det nu är som gör så jävla ont! Det här går inte längre! Jag kunde inte ens gå upp för trappan förut när jag fick ont!
Så kan det inte vara!
Aja.
Skulle ringa katt-tanten förut för att höra om de hade några hanar kvar, men så somna jag och sov hur länge som helst! Blev skit sur när jag vakna, men sen när jag prata med mamma så hade hon mailat, så woho :D Väntar på att de ska svara nu! HIHI!! En liten kattis, åh, va mysigt! :D

Hajdå! ♥
/ eleni

Leave a mark
Postat av: julie

vet du va katten ska heta än? :D

2009-10-23 @ 06:51:32

Kommentera inlägget här:

ALIAS
Remember the titans?

Pump it!

Langa bdb dåååå!

Ordbajs!

Trackback
RSS 2.0