vilket jävla väder vahhhh

Godmorgon!
Jag sitter i köket och svarar på mejl, lyssnar på tegan and sara och väntar på scones! Inget härligt väder idag kan man ju säga.. äkligt regn-snö slask. typ. inget fint ridväder med andra ord, och det finns inget ridhus. gay. Eleni din jävel, du har smittat ner mig igen, snorig som fan. VI ÄR INTE BRA FÖR VARANN! hahaha nee klart vi e<3 saknar er räkizar, vi borde köpa ett räkhus som vi allihop bor i så har vi alltid varann ett rum breve! bah att nocka på dörren likz. hihuh NU snöregnar det igen! kuksug.
men ses sen bejböz

TTYL
/a


.

Leave a mark
Postat av: eleni

vad dricker du? :O

HAHA, jag är skit sjuk! Jag kommer seriöst hosta ut mina lungor, DITT FEL! haha puss<3

Jag vill ha ett räkhus, så jag är på! :D

2009-10-16 @ 12:11:07
Postat av: a

teeee! hehehe vi är cp, ja men erkänn bra ide???

2009-10-16 @ 20:11:06
Postat av: julie

jag vill också ha ett räkhus!!!! :D:D

skitsöt på bilden, och bajsregn som dödar ens frisyr!

2009-10-16 @ 20:11:47

Kommentera inlägget här:

ALIAS
Remember the titans?

Pump it!

Langa bdb dåååå!

Ordbajs!

Trackback
RSS 2.0