Utflykt!!

Hej räkizz!
Eftersom du inte va me idag tänkte ja skriva om va vi gjorde :D
Jag och eleni möttes vid centralen vid två fast egentligen skulle vi mötas ljugo i men båda våra bussar va försenade haha. Sen tog vi tåget till mölndal och jag övertygade eleni att hennes kort gick dit men när hon som kollar biljetten kom (hon hade serisöt VÄRLDENS största panna!!!!) så ville hon att eleni skulle komma med o betala HAHA. Och jag tyckte eleni svara skit trögt för hon typ börja stamma och blev nervös. Men det va för att hon inte kunde sluta stirra på den gigantiska pannan!
Sen när vi kom fram S Ö G det! Det bara regnade och våra hår blev krulligt. Vi va skit hungriga men hitta fan inget ställe att äta på.. Eleni tyckte det såg ut som en helt annan stad haha. Vi gick av på en sidogata och hitta en skitskabbig liten hamburgebar som va fylld med blattar och eleni vill äta där men jag våga inte gå in så vi gick till vagnen igen :)
Vi hade egentligen tänkt att fortsätta vårat äventyr ut till frölunda men vi orkade inte så vi tog bussen till allum ist! Hungersnöden va ENORM! Vi satt helt tysta på bussen!!! När vi kom fram kasta vi oss på första bästa stället som råkade va paprika. Beställde varsin kycklingsallad fast vi knappt hörde va kärringen i kassa sa (som vi självklart började asgarva åt för vi sa "vaa?" hela tiden när hon fråga oss nått).
Eleni va törstig och jag bajsnödig så vi letade upp toaletten (som va gratis!) och jag fick plumsa ut min best och eleni drack av mitt vatten som hon tycker smakar jord.
Efter det skulle vi möta dig men det blev ju aldrig så, haha. Men vi köpte i alla fall varsin kaffe, eller jag köpte chocklad och eleni kaffe, och varsin bulle som vi tryckte i oss :D
OCH VET DU! HAHA!
När jag skulle följa henne till vagnen kuta hon in i det där båset man tar kort i och satte sig. Och helt plötsligt har vi fyra skitroliga kort på oss, hihi.
Vi gick in på bokaffären och lånade en sax så vi fick två kort var.
Sen skilldes vi åt :)
SLUT
//
Julie

Leave a mark
Postat av: a

HAhahahah åhh det låter asnajs juu, fan att jag inte var med :(((

2009-10-16 @ 21:07:33
Postat av: eleni

HAHHAHA, jag skrattade högt för mig själv när jag läste texten, hahahah! speciellt det om blatte hamburgar stället, hahaha<3

agnes, vi saknade dig!

2009-10-16 @ 22:16:33
URL: http://elenination.blogg.se/
Postat av: julie

HAHAH det roliga va att typ 80% av dan satt vi på en buss eller spårvagn men vi ska ha en till sån dag agnes och då SKA du va me!!! :D

2009-10-16 @ 23:29:57

Kommentera inlägget här:

ALIAS
Remember the titans?

Pump it!

Langa bdb dåååå!

Ordbajs!

Trackback
RSS 2.0