Utan mina ipren...

Hej.
Jag glömde mina ipren hos agnes. ÅH!
Fast det var ju bara en kvar och det finns flera här, men riktigt störande iaf. Kanske behöver just den lilla ipren tabletten någon dag och då kommer den ligga hemma hos agnes och ruttna! :(!
Sitter och kollar på sveriges fulaste hem. Det suger egentligen, men jag tycker faktiskt om simon & tomas, så det är därför jag kollar. Det är lite sjukt hur vissa bor, seriöst! Typ om man kollar på Rent hus! Harrejävlar! Hur kan folk bo så?!?!? okej, kanske inte skit kul att städa, men vafan! :( Äckligt juu!
Aja. Imon är det ngn skatetävling i skolan och jag undrar vilka idioter som kommer vara med och tävla. Haha, fast de som är med kanske tycker att det är roligt. Ser mest jobbigt och tråkigt ut. Typ alla håller på med det, så det blir ju lite tjatigt!
Lov nästa vecka och det känns BRA. Åker kanske upp till Uddevalla, woho! Då SKA jag äta på cactus! Så gott, eller hur Julie! haha :)
Men det bästa med hela jävla lovet är ATT JAG KOMMER FÅ SE LARS WINNERBÄCK. Tihi! :) Äckligt glad! Jag ler sådär fånigt och jag skäms över mig själv. Haha, men jag ser verkligen fram emot det!
Men nu ska jag vara duktigt och göra ngt vettigt, men vet inte vad än.
Så hajdå fina räkor! ♥

OCH! till alla hemliga läsare! haha, våga visa er för fan och kommentera? Annars kan ni sticka och sluta läsa!

/elenii

LW förra året
lars

Leave a mark
Postat av: julie

HAHAHA du och dina jävla ipren! din lever är säkert skit skrumpen! och ja cactus gör goaste salladerns :D

2009-10-19 @ 21:03:43
Postat av: eleni

hahah, skit i min lever! jag behöver faktiskt mina ipren! hahaha.

Ja, det gör dom!

2009-10-19 @ 21:35:04
Postat av: a

HAHAHAHAHAH jag ska ge dig en färsk ipren som tröst! och vi kommer till skolan ett imorgon va? liksom ovärt att gå o vi har lediigt puzzzzz

2009-10-20 @ 00:22:29
Postat av: eleni

TACK! ge mig mååååånga färska ipren så blir jag glad! haha

2009-10-20 @ 07:11:15

Kommentera inlägget här:

ALIAS
Remember the titans?

Pump it!

Langa bdb dåååå!

Ordbajs!

Trackback
RSS 2.0