svettigt

Hahah!!! Julie, klart jag är rädd för knölarna, men jag tycker det är bra med mycket reklam för det, det tjänar alla på, inte minst forskarna.

Idag var jag och red den nya hästen, det gick inte bra alls, han hade för mycket motor, för stora rörelser och var för mycket häst att jobba med i ridhuset, jag vet att ni är skittrötta på mitt tjat om dessa jävla hästar men jag tror jag hittat en pålle nu iaf. Ligger och svettas under täcket och kollar på Svenska hollywood fruar, hysteriskt kul!!
JAG HAR CHOKLAD! HA! heheheh. sug på den era jävlar.
vi ses imorgon i skolan PooOEEES räkizar <3
/a

Leave a mark
Postat av: julie

HAHA hollywoodfrurar är så jääävla skoj! fitta jag vill också ha choklad :<

2009-10-14 @ 08:55:04

Kommentera inlägget här:

ALIAS
Remember the titans?

Pump it!

Langa bdb dåååå!

Ordbajs!

Trackback
RSS 2.0