snor

Hej fina bloggen.
Direktsänt från skolan. eleni sitter brevid mig och knäcker sina leder som vanligt. Vi ska ha foto och jag vill bara äta godis och dö, kokosbollar, sprite och lucky strike, skulle kunna döda för det just nu.Våran textlärare är dum i huvudet på riktigt. seriöst synd om henne.jag är skitdrinig idag, skällde just ut eleni för hon sjung i mitt öra. inte meningen :( Juli får blattenapp på tåget tydligen NAJS NAJS!!! Nu tog john fram nån jävla diabild projektor typ, hej 1800-talet?! PETA NÄSA. dra in snor... skönt. nu ska jag hålla käften och dra ! hejdö
/a

Leave a mark
Postat av: julie

HAHAHHAAH dom va skit fula och jag dog av skratt!! hahah naw snuttan :(

2009-10-19 @ 16:47:41

Kommentera inlägget här:

ALIAS
Remember the titans?

Pump it!

Langa bdb dåååå!

Ordbajs!

Trackback
RSS 2.0