SLUTA TJATA OM BRÖSTCANCER!!!

ÅÅH! Jag vill verkligen dö nu. Varför ska varenda JÄVEL vara med och tjäna status på en sjukdom?!
Jag blir så jävla trött och så jävla nojig och jag vill bara dö.
Som om det inte räcker när alla prackar på en att man kommer dö skitung ändå.
Måste dom trycka upp bröstcancer upp i hela jävla facet på än HELA JÄVLA TIDEN?!
JAG VET ATT JAG KOMMER FÅ BRÖSTCANCER FÖR DET FÅR MINSANN ALLA MED TUTTA (TILL OCH MED MÄN)!
INGEN GÅR SÄKER!
ALLA kommer dö av bröstcancer!
OM vi inte skänker lite pengar till forskning så dom kan komma på ett botemedel!
Eller?
Jag orkar inte mer tjat pattcancer.
Jag VET att man ska klämma och kolla och leta och vara beredd och kapa av det om det är en liten äckelböld där.
JAG VET.

Men allvarligt, det är över allt!!!

Jag vill va en räka och bo i district 9 och leva på kattmat och ha coola pistoler och slippa tänka på världen älsklings sjukdom bröstcancer.

Till och med bdb har hakat på "hej-jag-är-cool-och-vill-stödja-alla-som-kommer-dö-med-en-patte" treden.

Eleni!! Jag vet att du håller med mig! Och bajsis kan sluta spela oberörd för jag vet att du rädd för knölarna också!

//
Julie
"Pink Collection" För er som vill ha kvar era bröst

CWVE


Leave a mark
Postat av: eleni

jag håller med!! asstörande att de har gjort cancer till en reklam skit! :(!

2009-10-13 @ 22:05:00

Kommentera inlägget här:

ALIAS
Remember the titans?

Pump it!

Langa bdb dåååå!

Ordbajs!

Trackback
RSS 2.0