sjuk

hejsan allihoooooopa!
Jag är sjuk! TYCK SYND OM MIG!
Usch. Vet inte vad jag ska skriva! Har tråkigt och kollar på barnprogram med bajs-barnen.
Det är typ en ariel kopia just nu. Hon är blond, vafan? Hela "minifilmen" är helt kopierad av ariel filmen. Asdåligt! Fast vafan hände nu?! Hon fick vingar..! Så nu är hon en halv människa/fisk/fjärill?
Aja,ska sluta skriva om värdelösa barnprogram som visas.
Imon blire ingen skooola, så vad ska vi göra? VET INTE.
Vi kan ju åka till mölndal! Fint där ju, haha
På lördag morgon kommer iaf en fin erika till mig. Blir gött. Fast om jag fortfarande är sjuk så blire inte kul för henne, för jag är världens fitta när jag är sjuk.
Nu orkar jag inte mer. Har huvudvärk så ska dra på en ipren-jakt!
Hajdå räkiiisar ♥
/eleni

Leave a mark
Postat av: julie

hahahah va fan kollar du på?!

jaaa vi åker till mölndal och fikar :D

2009-10-15 @ 19:18:00
Postat av: aggis

jaaa mölndal!

2009-10-15 @ 20:42:38

Kommentera inlägget här:

ALIAS
Remember the titans?

Pump it!

Langa bdb dåååå!

Ordbajs!

Trackback
RSS 2.0