ormskinns plånka.

Hello biiitches!
Agnes of sweden here!
nej men seriöst nurå, hej på er räkisar. Idag skrev jag kontrakt., jag är nu officiellt medryttare, haaha!
Han gick skiiiitfint idag, i början iaf. En ren trav utan tölt och pass, och underbaraste galoppen! Jaja, skitintressant jag vet, men jag är så nöjd att jag måste skryta lite va. Föriövrigt så sitter jag i min ensamhet och studerar min nya plånkbok som tillhörde min mammas morfar, jättenice. Och jag svettas ngt kopiöst, gör fan alltid det. Måste bara säga att jag älskar svenska hollywood fruar, aha har aldrig sett sådana korkade 50-bastare innan, helt galet kul. Jag är så jävla trött, okar inte ens sova. Igår var jag hos alex ute på björkö och partade, vi hade wet t-shirt contest i hennes badkar, vi var fyra pers, och stackars therese fick springa med vattenkokaren fram och tillbaka för att varmvattnet tog slut! hahaha en blöt kväll med vodkadrinkar. Fin-fint om du frågar mig! Imorgon är det ju skola igen och jag vill bara spy, vill ha lov nu, ELLERHUR?!
TTYL
/a

Leave a mark
Postat av: eleni

visa plånboken imon! och woho! grattis till medryttarskapet :D hahah

2009-10-18 @ 23:14:15
Postat av: aggis

klart jag ska! IHHIHI taccccck<3<3

2009-10-18 @ 23:23:28
Postat av: julie

yey en polle! grattis räkis :D jag vill också se plånkan!!

2009-10-19 @ 12:11:16

Kommentera inlägget här:

ALIAS
Remember the titans?

Pump it!

Langa bdb dåååå!

Ordbajs!

Trackback
RSS 2.0