Officiellt vuxen!!

Jag kan från och med nu kalla mig vuxen!
Jag har betalt min första räking, helt själv med hjälp av säkerhetsdosan!!!
Det var skit svårt och tog skit lång tid, men jag klara det :D:D
Är stolt!
För er bebisräkor som inte ens fyllt 18 och inte vet vad en dosa är lägger jag in en bild så jag kan lära er att bli mogna säkor som kan betala er egna räkningar en vacker dag!!!!!!!!!!!!!!!

Julie the grown-upp-mtf!


Leave a mark
Postat av: eleni

hahah, jag vet hur man gör! brukar hjälpa min papi med sådant förstår du! SÅ JAG VET VISST VAD DET ÄR! haha

2009-10-19 @ 19:40:33
Postat av: julie

haha men fan!

2009-10-19 @ 21:01:46
Postat av: a

JULIA DU KOMMER ALDRIG BLI VUXEN DU KOMMER ALLTID VARA EN BEBISRÄKA.btw så har jag emd betalat med en sån dosa!!!!!!!!!! fu<3

2009-10-20 @ 00:23:56

Kommentera inlägget här:

ALIAS
Remember the titans?

Pump it!

Langa bdb dåååå!

Ordbajs!

Trackback
RSS 2.0