Nästan äckligt sjuk & lite bilder

Hej! Det är kväll och jag är sjuk = tyck synd om mig!
Har haft en BRA dag med julie idag.
Synd att du inte kom agniiis!

Haha, iaf, har lite bilder från idag. Ingen idé att jag skriver va vi gjorde för det gjorde ju Julie, så här kommer typ tre bilder istället!
Första är från när vi var i allum och gick runt och kolla lite efter middagen :) Vi hittade en ascool typ fake-pool med fiskar i! Den var helt elektronisk, men ändå så rörde sig typ vattnet när man gick på ytan som var poolen! och så vare ljud-effeckter! ascool! :D

julie

fiskar

hahah, bilderna som jag o julie tog i fotoapparaten! super fina, verkligen.
haha

Leave a mark
Postat av: julie

nu kom det :D HAHA jag glömde skriva om poolen ju! dåligt att jag glömde den.. typ coolaste jag sett på länge!

2009-10-16 @ 23:48:57
Postat av: eleni

jaa! sjukt dåligt av dig! haha, ascoolt! :D



hhaha, sjukt kul att det verkligen bara är vi som kommenterar,hahah

2009-10-16 @ 23:51:56
Postat av: julie

hahaha eller hur! kommentarena är ju nästan roligare än inläggen HAHA

2009-10-16 @ 23:55:10
Postat av: eleni

HAHHA, jaaa!

Men alla läsare är ju grymt tråkiga som bara smyg läser och sedan inte kommenterar! haha

2009-10-17 @ 00:04:53

Kommentera inlägget här:

ALIAS
Remember the titans?

Pump it!

Langa bdb dåååå!

Ordbajs!

Trackback
RSS 2.0