Mys

Mina två senaste dagar har varit skit mysiga :D
Igår kom eleni till landet ingestans (hem till mig) och klippte sig. Tror mamma skrämde henne lite, haha.
Hon kan vara väldigt, ja, mycket!
Sen bar det av till Emma och vi gick och såg Up som var SKITBRA :D:D
Så jävla söt film!
Och idag sov vi ganska länge sen drig jag och Emma ner till saltholmen och fota lite och åt tai mat vid kajen :)
Efter det var vi skit trötta och kalla så vi gick hem till henne och spela super mario i typ tre timmar. Fast det kändes som en halv timme, höhö.
Imorn åker jag till Köpenhamn räkisar! Ska bli skit skoj!
Hoppas det går bra hos farbror doktor grekis, hör av dig när det är klarre!
Och aggelicous får ha en bra dag så ses vi på våran utflyktsdag :)
Juliee


Leave a mark
Postat av: eleni

haha, din mamma skrämde mig inte! :D Hon var så söt när hon försökte dra ut mina lockar, hahaha

Köp mkt fin imon din lilla baj (baj rimmar på paj, vilket får mig att tänka på pajunen! :D)

2009-10-27 @ 20:56:56

Kommentera inlägget här:

ALIAS
Remember the titans?

Pump it!

Langa bdb dåååå!

Ordbajs!

Trackback
RSS 2.0