Spirited Away!

Nu ligger jag nerbäddad i min säng och lyssnar på soundtracket till Spirited Away :)
Mysigt värre vill jag tala om!
Fortfarande sådär grusig i ögonen men måste upp och duscha så får snart slita mig från datorn..
Hade tänkt o fara inte till staden och träffa Emma och ge henne sin present.
Ganska pinsamt att hon bara får ena halv eftersom jag tappa bort påsen som den andra låg i påväg hem från Köpenhamn. Dåligt!
Köpenhamn var btw skit skoj, även om alla tåg strula sig så var det mysigt :)
Orkar inte lägga upp några bilder så det får bli ett tråkigt inlägg med bara text.
Agnes, lever du..?
Du läser icke bloggen längre :(
Räkisar! Jag tycker vi ska fräscha upp bloggen och göra en ny header! :D:D
Va säger ni??
/
Julie

Leave a mark
Postat av: eleni

Jaaa, spirited away<3 Jag kommer aldrig kunna hålla mig tills på fredag känns det som, hahah!

Jaa, varför inte en ny header :D Pimpa upp våran blogg lite, HAHA

2009-10-30 @ 13:09:11
Postat av: julie

haha jag tycker faktiskt den behöver ett lyft! Lets do it :D

2009-10-30 @ 21:09:23

Kommentera inlägget här:

ALIAS
Remember the titans?

Pump it!

Langa bdb dåååå!

Ordbajs!

Trackback
RSS 2.0