HAJE.

Okaj, jag är svin förskyld! Kan knappt andas genom nästan! Asjobbigt!
Men är på ett gött humör, så det gör inte så mkt egentligen :)
Har nyss kollat på både Greys anatomy och true blood, bra båda två! Lite tråkigt att George har dött i greys, men hellre han än lizzie! För hon ska överleva och bli grymt bra! Och chefen borde sluta och gå och dö eller nått, han är för gammal och gör bara fel hela tiden! ILLA.
Jag gjorde en bild om greys förut när det var reklam, för att jag vill också lägga upp lite bilder eftersom det bara är julie som gjort det! Så här kommer min fina bild med namn till! De som har hjärtan istället för namn har egentligen namn men jag kommer inte ihåg dom. De är iaf tillsammans så därför fick de ha hjärtan istället för namn. Finns flera som är tillsammans men de har namn, så de fick vara utan hjärtan. Den lesbiska tjejen kommer jag inte heller ihåg va hon heter, så hon fick namnet leb (Y) och han som har en svart prick på ansiktet är chefen. Han suger! Och Owen är inklippt, för han var inte med på bilden! :( Och hon som fick en ":(" istället för ett namn heter typ Baily eller nått sånt och är asjobbig. haha! (kom på att den lesbiska tjejens flickvän inte är med på bilden, men hon är jobbig med så det gör inget!)

Nu ska jag duscha, vänta på elin och sen sova! Godnattis!
/eleni

haha

Leave a mark
Postat av: aggis

HAHAHAHAHAHHAHH du är så söt!!!!<333333

2009-10-14 @ 23:23:33
Postat av: julie

HAHAH eleni! <3 true blood va skit bra igår, blev skit rädd när bill poppa upp ur marken ahah skit skoj

2009-10-15 @ 09:12:52

Kommentera inlägget här:

ALIAS
Remember the titans?

Pump it!

Langa bdb dåååå!

Ordbajs!

Trackback
RSS 2.0