Grävmaskiner och skit.

Hej mina fina räkisar! <3 Hihi kom just hem från hästen, har dragit en dusch och ligger nu och myser i sängen. Har gått jättebra idag, fin pålle dendär Acrobat! vi var ute och red runt i skogen med micha och vera. Acrobat blev skitskrajj för en jävla grävmaskin, så jag blev lite sur för att han inte ville gå förbi, men det gick till slut! Jennie (ägaren) var bara där ett litet tag för hennes lilla hund hade rymt, så hon skulle leta efter den. ar där ett tag efter när alla hade gått och satt och pratade lite med acrobat, sen kom mami och jag släckte ner stallet och stängde. Så nu ligger jag här, nybajsad och nyduschat och pappa kom just in med en cocosboll hihi. gotti. Imorgon blire stallet och förhoppningsvis utflykt med er, mina favorit räkisar!!
GODNATT!
/a
.

Leave a mark
Postat av: julie

yey va bra! vill du ha den horsen nu då? :) eller ska du provrida alla andra först haha. ja vill också ha negerboll!!!

2009-10-15 @ 20:50:32
Postat av: Anonym

jag ska faktist provrida den andra, men jag har bestämt mig! hihi

2009-10-15 @ 21:03:23
Postat av: julie

åkaj :D är det araben??

2009-10-15 @ 21:06:04
Postat av: eleni

HAHHA, vilken liten bild! hahahha<3

2009-10-15 @ 21:06:51
Postat av: julie

HAHAHAH JAG TÄNKTE OCKSÅ PÅ DET!

aggelicious är sööööt

2009-10-15 @ 21:12:50

Kommentera inlägget här:

ALIAS
Remember the titans?

Pump it!

Langa bdb dåååå!

Ordbajs!

Trackback
RSS 2.0