Gött som fan

HAJ!
Jag är på skitbra humör!! :D Jag vet inte varför, men allt känns så jävla bra just nu och jag känner mig så sjukt grym just nu! Tänker bara sitta här och njuta av hur överdrivet bra allt känns!
:D
Har matteprov om några dagar och jag har inte övat alls, men det känns som att det kommer gå så jävla bra iaf!
haha, jag vet inte vad det är med mig, det känns som jag har tagit ett lyckopiller eller något, men det har jag icke, och inget speciellt har hänt heller, så vet inte varför jag ser hela världen med helt nya ögon! Vill bara krama ALLA! okej, inte precis alla. men alla som jag tkr om! haha
Har precis kollat på house med :) Eller egentligen kollade jag inte alls, för jag orkar inte koncentrera mig och house är så emo just nu, så jag orkar inte med honom! Det är inte alls lika roligt när alla gamla personer inte har typ samma roller. De har typ fått nya jobb och sån skit, inte alls kul!
Aja! Jag är fast bestluten om att jag ska gå upp i level på restaurant city IDAG. Ska sitta och spela tills jag kommer upp i min nya level, woho! haha

Okaj, nu ska jag sluta skriva och typ duscha!

Hajdå fina räkor/ elenii

Leave a mark
Postat av: aggis

Åhhhhhh så BRA!!! <<3<333 hihihiihhi restaurant cityyyyyy fuck yeah

2009-10-20 @ 23:22:42

Kommentera inlägget här:

ALIAS
Remember the titans?

Pump it!

Langa bdb dåååå!

Ordbajs!

Trackback
RSS 2.0