GE OSS LOV FFS

HEJ RÄKISAR!!!
Jag har tänkt på en sak, det är mycket lättare att levla i restaurant city nu. faktist!! se själva. ehe känner mig lite oaktiv på våran bloggelicious , men idag har jag petat in två inlägg.Fan ta dig julia, jag vill med till köpenhamn. och amsterdam.Åh vad jag är trött på skolan nu för tiden... behöver verkligen det där lovet, känner ingen lust alls att stiga upp på morgonen, det ända som göre värt är att träffa er räkor. Fick mina cigg, mina negerbollar och mitt packe cigg till slut. rätt nöjd. Nu tänkte jag läsa lite i min hestbok och sen somna in sött i mina hestlakan och drömma om hestar som galopperar över gröna ängar.

Natttti!
/a

PS. en cool sida som vi kan ha användning av: http://www.erefreda.se/ DS.

Leave a mark
Postat av: eleni

skolan suger! :(

hahha, du och dina jävla hästar

2009-10-20 @ 07:09:13
Postat av: eleni

HAHAHAHA HEMSIDAN<3

2009-10-20 @ 07:09:58
Postat av: julie

HAHAHHHA älska hemsidan :D:D

2009-10-20 @ 08:42:35

Kommentera inlägget här:

ALIAS
Remember the titans?

Pump it!

Langa bdb dåååå!

Ordbajs!

Trackback
RSS 2.0