Försöker!

haj.
Erika har varit här, men hon åkte för en stund sedan. Det har varit okaj denna helgen, mysigt med erika här men vissa andra saker sög. men men! :)
Just nu försöker jag vara duktig och göra lite skolsaker, men jag är så trött. Jag SKA få sakerna gjort idag iaf, för jag blir så arg på mig själv när jag suger hemma,skolan, ja överallt. :@

Jag funderar på att köpa en katt! Igår när jag var hos malin så var jag med hennes asfeta katt (DEN ÄR SKIT TJOCK, men super mysig!♥) och nu vet jag att jag vill ha en katt! Jag håller på att övertala min familj med nu och jag tror att det kanske om några dagar kommer finnas en liten kattis hemma hos mig. Eller, om några veckor. alla är rätt sega här.

nu ska jag nog äta, så hajdå fina räkiisar!
/eleni

Leave a mark
Postat av: julie

köp en hund ist!! mycket roligare :D

2009-10-18 @ 19:46:17
Postat av: eleni

men så jobbigt att behöva gå ut med den! :( fast hundar är ju gulligare :O

2009-10-18 @ 20:52:09
Postat av: a

jaaa en katt!!!

2009-10-18 @ 21:12:40

Kommentera inlägget här:

ALIAS
Remember the titans?

Pump it!

Langa bdb dåååå!

Ordbajs!

Trackback
RSS 2.0