Direktsänt från toan.

Hej räkizar.
Tänkte berätta lite om min dag, efetrsom ni gjorde det! Jag tränade skithårt idag, men det lönade sig till slut, för han fick sträcka ut i en ren trav, han är snabb som bara fan den lille jäveln! Innan det så kånkade jag och Jennie ut hennes skåp ur gamla sadelkammaren till den nya , med sånt kodlås som finns bla i skolan.. Woouuh, erkänn häftig med kod? värsta 007 secret. Skåpjäveln gick i typ tusen delar så vi fick plocka ihop alla delar och skruva ihop det i nya kammaren, men det blev riktigt fint och fräscht! Ska få eget skåp i nästa vecka wihii. Nu så sitter jag på toan (bajsar inte) för ovanlighetens skull.. och är påväg till lille jessica för att se på film med henne och berlin.Det blir nog trevligt! Ville också framföra att jag saknar er mina små räkisar och vill helst att ni kommer hit och har slumberparty med mig. men ja, man kan inte få allt här i livet.

LÖÖÖVE!
/aggelicious

Leave a mark
Postat av: julie

berlinmuren asså! där ser man :) hehehehhehe

2009-10-16 @ 23:31:21
Postat av: eleni

hahaha, julies kommentar! haha, men säger samma! hheheheeee ;)



Snart får vi ha slumberparty! haha, utan dåliga dracula filmer!

2009-10-16 @ 23:33:48
Postat av: julie

HAHAH dracula filmen! Så jävla dålig! alla bara däcka och du försvan! Jag såg att du skrivit ett inlägg men det segar på att komma upp ju!!!!!!!!!!!!!!!

2009-10-16 @ 23:46:40
Postat av: eleni

ahahha, men jag blev ju helt mosad bakom dig och agnes! var tvungen att försvinna, haha!

ÅH! :@

2009-10-16 @ 23:50:13
Postat av: a

HAHAHAHA assåå sluta hålla på, ni suger!!! OK?!

hahaha jag bah, 'eleni gå o lägg dig' så vare du julie, så sjukt lika är ni i månens sken.

2009-10-17 @ 00:35:18

Kommentera inlägget här:

ALIAS
Remember the titans?

Pump it!

Langa bdb dåååå!

Ordbajs!

Trackback
RSS 2.0