Bajskorv-rubrik suger

Haje. Jag är inte särskilt trött,men funderar på att gå och lägga mig iaf, för det finns inget roligt att göra uppe längre. Ska nog se på en film, så då kommer jag somna. Jag är fortfarande sjuk, vilket suger!
Ska ta en ipren innan jag lägger mig, så att jag slipper huvudvärken när jag ska sova (Y)
Imon blire Mölndal med finaste räkorna! Kommer bli asnajs! (om jag inte är en fitta,men det är jag ju inte, hehe)
Hej här är en asful bild, men det är fina träd i bakgrunden och en fin fågel sitter på mitt finger! Haha, jag har så tråkigt, har suttit och laddat ner brushes till photoshop som Julie lärde mig.
Jag har iaf en sjukt snygg pose på bilden och en ashärlig hej jag är sjuk-frisyr.
MEN nu ska jag kolla på den absolut bästa filmen ever! Coach Carter ♥
Godnattis
/elenii

haha

coach carter

Leave a mark
Postat av: julie

hahaha jag har också gjort ett kort med den kråkan och träden :D:D du är söt!

2009-10-16 @ 10:54:40
Postat av: eleni

haha, lägg upp bilden! jag vill see! & du är sötare!

2009-10-16 @ 11:19:59
Postat av: a

DET SER INTE UT SOM DU JU!!! :OOOOO

2009-10-16 @ 11:31:14
Postat av: julie

agnes, ta på dig dina glasögon!! och eleni, det är den bilden jag har som visningsbild fast bakrunden är vit med kråkor och träd :D

2009-10-16 @ 11:37:04
Postat av: eleni

hahah, okej! men jag vill fortfarande se den?!? :D!

2009-10-16 @ 12:14:54

Kommentera inlägget här:

ALIAS
Remember the titans?

Pump it!

Langa bdb dåååå!

Ordbajs!

Trackback
RSS 2.0