bajs.

Jag är sist med att skriva ett inlägg, dåligt! men aja, min rubrik äger iallafall!
Jag var o dansa idag och tyvärr sög jag! Sen på vägen hem så dog min ipod, så jag var tvungen att sitta och lyssna på när några jobbiga blattar i hjällbo stod och sjung en massa jävla låtar! Och de kunde inte ens engelska! Lät som en dålig idol-uttagning. :(

Gött med hästen agnes! Blir det gympa hästen? Den som hette  acrobat eller nått sånt!
Och JAAAAAAAAAAAAAAA! jag hatar de förbannade stöd rosa bandet skit sakerna överallt. Trycka in i våra ansikten att cancer finns hela tiden, överallt. Visst man stödjer en forskning, men inte fan har jag sett att det går frammåt med den jävla forskningen?! åhh!

Egentligen hatar jag inte rosabandet så mkt, jag hatar bara cancer.
ÅH. Bajs. jävla fitt cancer som bara förstör allt. Och den fittiga gulingen med. han suger med. Men jag är dum i huvudet med, för jag är för snäll. Bajs, jag vill hata honom men det går inte ju.

Jag skrev INGET vettigt, men jag har ont i mina vaddetnuär, så bajs.
Jag ÄR en bitterfitta, men det går nog över snaart! Håll ut :)!
Hajdå och sov så gott ♥

/eleni

Leave a mark

Kommentera inlägget här:

ALIAS
Remember the titans?

Pump it!

Langa bdb dåååå!

Ordbajs!

Trackback
RSS 2.0