Äcklig mat.

Haje.
Jag gjorde nyss världens äckligaste köttfärssås. Seriöst. Den smakade som sopor typ. Fattar inte hur jag misslyckades så hårt? Jag gjorde ju som pappa sa! Åh, iaf. Den var skit äcklig. Om man hällde på massa ketchup så försvann sop-smaken, men den var fortfarande illa. Till och med munkebäcks bamba mat smakade bättre än min köttfärssås. Ska aldrig mera klaga! Haha, det kommer inte bli så, men ja.
Jag är trött som en baj och Jessica kommer nog sen. Vi ska färga mitt hår, så får se hur det blir. Kommer säkert inte vara någon större skillnad, men det vill jag ju inte ha heller, så det gör inget.
Katt-tanten har inte svarat på det jävla mailet, så det blir ingen katt-hämtning imon! :( Jag vill ringa till henne, men är inte det lite för desperat? Typ: HEJJAGVILLVERKLIGENHADINKATT!!!!
Äsch. Ska nog sova lite nu, för det behövs.
Hajdå fina räkor!!

btw! Vafan har hänt med facebook? :( Skit störande juu!
/eleni

Vill lägga ut en bild, men skitsamma. jag orkar inte!


Leave a mark
Postat av: aggis

HAHAHAHAHAHAHAHAHA vet du hur kul det avr att läsa att det smakade sopor hahahaha jag grät typ HAHAHA

2009-10-24 @ 18:10:48
Postat av: julie

stackarss lille greken!

2009-10-24 @ 19:28:14

Kommentera inlägget här:

ALIAS
Remember the titans?

Pump it!

Langa bdb dåååå!

Ordbajs!

Trackback
RSS 2.0