"Vi tar en dag till det!"

Vi har så mycket dagar att ta till så jag glömmer av allt!
Dag lista:
  1. Leta efter Levande Slottet boken & PS I Love You
  2. Köpa julklappar
  3. Leta efter tunnlar och skit som vi kan utforska!
  4. Öh..? Jag har för mig att vi bestämde en dag till något mer men jag kan inte för mitt liv komma på vad det är!
Om ni kommer på något vi bestäm så lägg till det! :)

/
Julie

Leave a mark
Postat av: eleni

HAHA, "öh?"

jag kommer inte heller ihåg! :( Vi ska se på coach carter någon dag med! och ngn annan film som jag inte kommer på just nu..Och så ska vi hitta resten av Hayao Miyazakis filmer! haha

2009-11-19 @ 19:24:28
Postat av: julie

HAHA just det!! Coach Carter :D hehe erkänn du har googlat hans namn! Och ja det måste vi :)

2009-11-19 @ 20:19:57
Postat av: eleni

hahahah, jaaa, det gjorde jag :(

2009-11-20 @ 06:43:48

Kommentera inlägget här:

ALIAS
Remember the titans?

Pump it!

Langa bdb dåååå!

Ordbajs!

Trackback
RSS 2.0