trötter!

Haaj bloggen!
Jag är svin trött och rätt sugen på en ipren! (ska snart gå och ta en med).
I fredags var jag på julmarknad på min lillasysters skola. Och eftersom jag inte kan säga nej, så köpte jag tre avsnitt av the sopranos. Vafan hände där liksom?! Jag var också med på flera lotteri, tyvärr så vann jag inte. Och så köpte jag skit mkt fika. Och min lillebror köpte gosedjur o smink. woho.
Igår var jag ute och det därför jag är äcklig seg idag. Men det var iaf asskoj! hehe

Nu ska jag kolla på the sopranos, mysa med perry och reservera biljetter till bion för imon!
Hejdå.
/eleni

sopranos

Leave a mark
Postat av: julie

åååh sopranos! vi tar en dag och bara kollar på avsnitt! :D:D

2009-12-03 @ 15:55:15
Postat av: eleni

Jaa!!!! låter som en BRA idé :D

2009-12-03 @ 17:49:24
URL: http://missfikus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

ALIAS
Remember the titans?

Pump it!

Langa bdb dåååå!

Ordbajs!

Trackback
RSS 2.0