Swosch!

Så va jag nästan frisk igen! :D
Ibland kan det va skönt att va sjuk. Om man är sådär lagom. Inte så man får ont på riktigt. Då är det inte roligt längre. Då kan man lika gärna va frisk och vara i skolan. Jag kunde lika gärna vart frisk. Tycker jag!
Jaja, idag har jag i alla fall ingen feber :)
Så skola blire imorn!
Känns som jag ligger skit mycker efter.. Åh va jag hatar sånt.
Hur går det med pållen Agnes? Bliren bättre? :)
Och Eleni, HAR KATTEN KOMMIT??!
När den kommer, vill jag komma hem till dig och sen den!!!!!!!!!!
Kattungar är nog det sötaste som finns!!
Varför blir dom så tråkiga när dom blir vuxna?
/
Julie

Leave a mark
Postat av: eleni

DU LEVER! haha :D Neeej, min katt har inte kommit! :( det har varit massa strul och bajs :(!

2009-11-11 @ 20:14:25

Kommentera inlägget här:

ALIAS
Remember the titans?

Pump it!

Langa bdb dåååå!

Ordbajs!

Trackback
RSS 2.0