Söndag 13.3.99

Haj.
Igår var jag och såg på Lars Winnerbäck. Det var så äckligt bra. Seriöst. Jag ville bara lägga mig ner och dö lite. haha! Och han spelade typ alla mina favorit låtar, så jag var en super glad tjej igår :)
Så jävla BRA.
Anna Stadling är svin bra med, blir så glad när hon kommer upp och bara äger. Ola är super bra med. Han kommer ut och äger som fan med. Fast Lars. Han är ju så underbart bäst. HIHI.
Jag ska hur lätt som helst gå nästa gång, för seriöst. Jag kommer aldrig tröttna, för han är så jävla bra och charmig.
Jag kan prata/skriva om honom i flera timmar, så slutar nu. :)
Andreas Grega var förband, och det var bra med!

Idag är jag sjuk. Allt gör ont och värktabletterna är värdelösa.


/eleni.



Leave a mark
Postat av: julie

aw stackarn :( förlåt att jag ringde och väckte dig haha! och jag kom en sak.. den filmen vi skulle se på torsdag har inte premiär fören nästa vecka så vi får hitta en ny vi kan se :D

2009-11-02 @ 13:41:29
Postat av: eleni

haha det gör inget!

haha, zombieland here we come!

2009-11-02 @ 14:39:52

Kommentera inlägget här:

ALIAS
Remember the titans?

Pump it!

Langa bdb dåååå!

Ordbajs!

Trackback
RSS 2.0