Reeeeeeesearch!!

Hej!!!!
Har haft en finfin eftermiddag med julielicious, med research (stavning?) och paranormala aktiviteter! hahaha.
Varför är internet så tråkigt och varför laggar jag efter på bloggen? jävla skitkiss. imorgon blir iaf fiiiin, natta fyller myndig och gogi kommer så det blir festligeheter! tihihihi. kan inte sluta fnissa.
Min stackars bebihest har fortfarande ont och kommer få stå en hel del, ska iaf åka upp till honom så mycket jag kan nu i helgen och nästa vecka, kan inte vara kul att vara så ensam..
Vilsenheten är inte lika överväldigande längre. känns fint. have to deal with it typ. aja, ska duscha mitt äckliga hår och kropp strax iaf, ska bli refreshing.
BTW nästa torsdag åker vi alla tre till borås stadsarkiv för att gräva lite i julias hus historia, ska bli fett spännande, läsa gammla tidningsartiklar och sånt. mjaaaa. det var väl allt jag hade att säga, jag hoppas din rygg blir bättre snart e, annars får jag ta saken i egna händer...heee-he.
Puss / aggelicious



Julies hus på sent 40-tal.



Leave a mark
Postat av: eleni

jag ska tillbaka till krio-saken nästa vecka, men vi kanske kan åka efter det? :) jag ska nog bli en rygglös människa!! haha :(

2009-11-12 @ 20:25:52
Postat av: julie

hihih det va mysigt! och det kommer bli bra om vi får reda på mer om kärringen som dog!

2009-11-12 @ 20:50:38

Kommentera inlägget här:

ALIAS
Remember the titans?

Pump it!

Langa bdb dåååå!

Ordbajs!

Trackback
RSS 2.0