Once Again!

RÄKOR!!
Jag har fått ett färskt rivsår igen MEN! Den här gången är det på magen.
Skit läskigt. Ni kan få se det imorn. Hm.. Har aldrig haft på magen innan.
Men jag fick en ledtråd om kärringen idag av Leif:
Hon bodde här två ägare mellan oss. Alltså inte förra ägaren och inte den innan henne, men SEN va det hon! Hon dog i mitt rum. Men han vet inte hur eller varför.. Han sa att min granne Ester kände henne så jag ska fråga henne nästa gång jag ser henne :)
SPÖKJAKT!
Julie the haunted mtf!

Leave a mark
Postat av: aggelicious

LÄTT vi ska bomba ester med frågor!!!!

2009-11-12 @ 20:59:00
Postat av: eleni

håller meed!!!

2009-11-12 @ 21:04:24
Postat av: julie

hahah jaa! Mamma och leif lovade också att fråga nästa gång dom ser henne! :D

2009-11-13 @ 08:29:45

Kommentera inlägget här:

ALIAS
Remember the titans?

Pump it!

Langa bdb dåååå!

Ordbajs!

Trackback
RSS 2.0