O-N-T

Haj räkiisar!
Hoppas att ni hare mysigt i agnes säng! haha
Det gick sådär hos den där saken idag (har glömt bort namnet igen).
Jag är lika sne som innan och nu, typ tre timmar efter "behanlingen" gör det fortfarande ont.
Han sa åt mig att jag inte ska dansa eller nått sånt heller, så det suger :( Men ska nog göra det iaf, för han sa i några dagar och så ja! Ska tillbaka dit nästa vecka och om jag fortfarande har såhär ont, så ja..jag vet inte vad vi gör då..
åh, blir så trött på att ha ont! :(

men men.
nu orkar jag inte skriva mer, så hajdå.
/eleni

Leave a mark
Postat av: aggelicious

BLI BRA I RYGGEN!!:((((<3

2009-11-12 @ 19:06:58
Postat av: julie

vi lider med dig grekis!!! :(

2009-11-12 @ 20:48:30
Postat av: eleni

puss på er<33

2009-11-12 @ 21:02:03

Kommentera inlägget här:

ALIAS
Remember the titans?

Pump it!

Langa bdb dåååå!

Ordbajs!

Trackback
RSS 2.0