New moon, OSV.

Hej.
Rätt så jobbig morgon och jag pallar inte skriva om varför, så jag låter det vara såhär.
Tänkte uppdatera för att skriva om new moon som jag såg igår med min papi och kusin vitamin - elin.
Den sög, haha. Skit töntig och Jacob som alla gillar (??) var skit ful :( Seriöst, hela den serien är skit töntig. Wtf.
Hatar att vampyrerna glittrar, det stör mig skit mycket. Fast ändå rätt så grymt, för då kan de ju vistas ute i dagsljus utan att dö. Men aja, elin sov typ under halva filmen, värt (Y) Och efteråt, när vi skulle gå till bilen så pratade vi typ om vad vi tyckte om filmen osv:
Jag: HAHAH, filmen sög!!
Elin: HAHA, eller huuur!! fan va besviken jag blev!!
jag: jag visste att den skulle suga, HAHA
papi:...den var bra..
Jag och elin: HAHAHHAHA, seriöst?!

haha, min papi är numera ett twilight fan.

twilight

/eleni

Leave a mark
Postat av: julie

HAHAHAH så jävla otippat att din papi gillar twilight!! as skoj! :D du får berätta sen varför då!

2009-11-24 @ 10:27:35
Postat av: aggelicious

hahahahha din pappa är fan bäst!!

2009-11-24 @ 20:25:50
Postat av: Jakob

Tyckte också att den sög faktiskt, och då gillade jag ändå den första filmen.

2009-11-25 @ 11:07:00
URL: http://1900tal.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

ALIAS
Remember the titans?

Pump it!

Langa bdb dåååå!

Ordbajs!

Trackback
RSS 2.0