Kanske lite trött och sur? JA

Hej,
Jag prata med mamma förut om att jag har skit ont i ryggen och att jag vill kolla upp det igen, OSV. Men hon envisas med att säga att vi redan har kollat upp det och att jag ska ta en ipren och sluta tjata så mkt! ÅH!!
Hon fattar ju inte hur ont det gör. Och de nya tabletterna är värdelösa som fan. Och jag är trött på att äta en jävla massa ipren varenda dag! Det är väl inte en lösning på problemet?! :(
åh.
OCH. Jag blir sååå arg, för min lillasyster har gått runt och frågat mig om hon kommer att dö om hon blir sjuk och vad som kommer hända om hon får svininfluensan, osv. Hon frågar hela tiden om vi kommer att dö, för uppenbarligen har ngn idiot till lärare sagt det på hennes skola. ÅH. Varför säger man sånt till barn?! Hon är ju skiträdd. Och nicolas fattar ingenting,som tur är. Jävla svininfluensa. Kan folk bara sluta prata om det och SLUTA DAMPA för helvete! Jag orkar inte med allt tjat om den längre.

Jaja. Ingen skola imon, så jag ska kanske bara sova? FÅR SE. Har huvudvärk nu, så att sova låter så lockande! ÅH, spräng bort mitt huvud, SNÄLLA? :)

Hajdå räääkiissar.
/eleni


Vi har ju inga bilder i bloggen längre, så här kommer en. Jag är sur, så ni får ingen fin/bättre.
eleni

Leave a mark
Postat av: julie

hahaha så söt! jag tycker faktiskt också du ska kolla upp den igen och inte nöja dig med att det är "växtvärk"! Man har inte så ont så att man gråter om det är växtvärk. Även om jag inte tror det är mer allvarligt men växtvärk, wtf?!

2009-11-04 @ 10:33:43
Postat av: eleni

jaaa, jag ska nog kolla upp det igen! med eller utan mamma! ska bara bli frisk först (Y) haha

2009-11-04 @ 17:20:27

Kommentera inlägget här:

ALIAS
Remember the titans?

Pump it!

Langa bdb dåååå!

Ordbajs!

Trackback
RSS 2.0