Kanin -> Katt

Hej.
Jag är fortfarande sjuk, fast det börjar bli bättre! Det känns iaf så just nu. Men imorse när jag vakna, så trodde jag seriöst att jag skulle dö eller nått.
Iaf. Jag känner mig lite duktig. Har städat lite i mitt rum (haha, efter det låg jag helt utslagen på soffan i typ tre timmar) och tvättat lite kläder! Ska fortsätta städa imon och få ut ett par flyttkartonger som står i mitt rum. De är inte mina, så jag vill inte ha dom här inne!
Och! Våran kanin har flyttat hemifrån, så hejdå lillan! Asgött. Fast det känns lite tomt utan den..Extra rummet ser så..tomt ut, haha! Men katten kommer nästa vecka, så jag är glad :D Den kommer att heta.....PERRY. HAHA! Det är inte jag som valt (som vanligt?) men mellannamnet är...hehe, lars :) Nej, men Perry är la okej. Jag bryr mig inte så mkt, kommer säkert kalla den för katten iaf? Precis som med kaninen, haha!
Nu ska jag vila lite, sen dricka lite mango-dricka och kolla på Greys och true blood! :D
Hajdå /elenii

Leave a mark
Postat av: julie

HAHA perry :D skit gulligt! greys vad ganska bra igår men true blood va ganska tråkigt igår faktiskt :(

2009-11-05 @ 09:45:14
Postat av: eleni

Japp! jag håller med!

2009-11-05 @ 21:22:54

Kommentera inlägget här:

ALIAS
Remember the titans?

Pump it!

Langa bdb dåååå!

Ordbajs!

Trackback
RSS 2.0