Inget london

Okej jag vill dö nu.
Jag hatar min mamma!!!!!!!!!!
Hon är seriöst den mest puckade personen i hela jävla världen!
Jag kan inte betala flygbiljett med mitt kort och hon vägrar låna ut sitt för "tänk om sidan inte är säker och någon tömmer mitt konto?"
så nu kan jag inte åka för jag kan inte betala min jävla flygbiljett
ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH JAG VILL DÖ
så nu tänker jag lägga mig ner o  lipa tills jag somnar
/j

Leave a mark
Postat av: eleni

:(!! Min mamma är precis likadan! SÅNT SUGER SKIT MKT!! :(!

Om jag hade kunnat betala med mitt kort, så hade jag gjort det! :)

2009-11-02 @ 22:10:03
Postat av: a

MEN WTF?!?!?!? du ska fan dit, om det så blir jag som ser till det, jävla fittsirpa mamma ?!?! :<<<<

2009-11-02 @ 22:22:28

Kommentera inlägget här:

ALIAS
Remember the titans?

Pump it!

Langa bdb dåååå!

Ordbajs!

Trackback
RSS 2.0