Inga sura miner!


Okej. Jag ska visst till London över nyår :D:D
Haha dumma mamma blev bara nojig men jag övertalade henne!
Jag ska egentligen fixa eget Visa kort så jag kunde betala dom själv men banken har som krav att man går på högskolan eller tjänar mer än 100 000 per år. Och det gör jag ju inte, tyvärr.
Men nu betalde hon den ändå! Är skit glad!

Och räkor, jag tackade ja till vaccinet! :O
Va lite nojig först men sen tänkte jag att hur fan skulle man någonsin kunna stoppa sjukdommar om alla vägrade ta vaccinet? Det går ju inte. Dom har ju inte gjort vaccinet för att folk ska bli sjukare direkt. Det kanske inte är perfekt än men det gör inget.
Och Rebecce börjar bli bättre! Så hon går nog till skolan imorn, thank god. Hon tycker så jävla synd om sig själv! Haha ganska skoj.
/Julie

Leave a mark
Postat av: eleni

åhh, va skoj!!! :D Jag vill också :( hahaha

Jag vet inte om jag ska ta det jävla vaccinet eller inte! Tror att jag inte kommer att ta det faktiskt.. :o

2009-11-04 @ 13:56:13
Postat av: julie

Haha ingen vill fan ta det. Då är det ju ingen mening med vaccin. Fast det kanske är bättre och vänta så att det blir bättre utvecklat. Men jaja! Jag har iaf tack ja :D

2009-11-04 @ 14:07:12

Kommentera inlägget här:

ALIAS
Remember the titans?

Pump it!

Langa bdb dåååå!

Ordbajs!

Trackback
RSS 2.0