Grymt tråkigt inlägg!

Haj.
Jag är typ skittrött och det pirrar i min mage, haha
Det gick typ sådär när jag dansa idag, men det skumma var att mitt under "träningen" så kom en kille (han jobbar där, men vet inte vad han gör, vi kan kalla honom för vaktmästaren) in med en filmkamera och började filma. Inte okej, haha! Alla blev asstela.
Aja. Nu ska jag kolla lite på det levande slotten igen och sen sova lite! Perry sover inte med mig inatt, så det känns lite konstigt att sova ensam.
Gonatt
/eleni

Leave a mark
Postat av: julie

HAHAH va fan! han gjorde nog en prulle och ville ha lite småtjejer med i den :)

2009-11-19 @ 10:20:22
Postat av: eleni

HAHA! kanske :(

2009-11-19 @ 18:34:33

Kommentera inlägget här:

ALIAS
Remember the titans?

Pump it!

Langa bdb dåååå!

Ordbajs!

Trackback
RSS 2.0