eleni + julie = bad combination

Hej.
okej, igår var jag o julie i stan och vi skulle bara fika men det sluta med att vi köpte massa saker! Så jävla illa, haha! Vi borde seriöst inte få vara med varandra i stan :( Jag köpte ett par skor, en plånbok och (HAHA,agnes, du kommer inte gilla detta!) rosetter till skor!! Julie köpte leggins, plånbok, pälskrage, och rosetter till skor, hahahah. Och ett hårband! Det sämsta var att innan vi åkte hem så försökte vi komma på bra ursäkter att säga till våra föräldrar, för att vi inte ville att de ska veta att vi har shoppat IGEN. HAHA.
Och när vi satt på terminalen så satte jag mig i öl! HÄRLIGT. Eller inte!
Jaja.

skor

rosetter
rosetter!!! hahah


p.s. agnes hälsar! (pratar med henne i telefon, hehe)
/elenii

Leave a mark
Postat av: aggelicious

HAHAHAH du är fan hopplös eleni, ha skorna på lördag annars dödar jag dig. och rosetterna med, fast dom kommer du väl komma med i vilket fall typ trycka upp i mitt fejs och flina? hheehe. aja fina varom iaf!

2009-11-25 @ 08:37:34
Postat av: julie

HAHA asså vi suger så jävla hårt! :(

2009-11-25 @ 13:23:23

Kommentera inlägget här:

ALIAS
Remember the titans?

Pump it!

Langa bdb dåååå!

Ordbajs!

Trackback
RSS 2.0