Bokstavsbarn!

Cha cha bloggen!
Idag har jag visat min vackra men otroligt jobbiga ADHD-sida.
Vet dock inte vart min källa till all denna energi kommer ifrån.
För om jag visste, kära bloggläsare, skulle jag mer än gärna delat min guldklimp med er!
Och inte minst med mina älskade räkor!
Jag va jätteseg när vi (jag och Eleni) gick från Agnes förut. MEN! SEN! När jag satte mig på tågelicous och skrev lite dagbok blev jag så in i helvete pigg! Och nu finns det ingen måtta på det :D
Jag kommer aldrig kunna somna!!
Läste mitt horoskop i metro på tåget och blev as glad. Stod typ att jag skulle få kärlek lysnade upon me.
Oh happy days!



/
Julie the happieface


Leave a mark
Postat av: eleni

hahah, jag blev skit trött så fort jag satte mig på bussen! :(

2009-11-25 @ 22:13:34
Postat av: aggelicious

hhhaahahahahah<3

2009-11-26 @ 01:22:02

Kommentera inlägget här:

ALIAS
Remember the titans?

Pump it!

Langa bdb dåååå!

Ordbajs!

Trackback
RSS 2.0