Bara lite nervös.

Haj.
Idag följde snälla Julie med mig till Axessakuten, för att jag skulle kolla upp min rygg.
Det gick bra, läkarn var trevlig och snäll (Y) Fast han bröt kraftigt på danska, så jag fatta typ hälften av det han sa? Aja. Jag är bara helt jävla sne typ, så nu ska jag till en...(ja, va det nu heter) imon (Y) Hoppas att det hjälper! Är lite nervös, för tänk så gör det ont? Tänk så ska jag göra värsta sjuka sakerna?
Aja. Läkarn som jag träffa idag sa åt mig att försöka sitta på ett visst sätt, men jag kommer inte ihåg hur! Kommer la på det om en stund kanske..
Äsch. Ska iaf gå på bio imon med Julie och det kommer bli awesome! Sen ska vi hem till mig och ha filmlan! woho, haha :D

Nu ska jag fortsätta att städa mitt rum. :)
Hajdå/ eleni

Leave a mark
Postat av: julie

det kommer gå bra hos den nya läkaren :D och IDAG är det fredag :D:D:D:D:D:D

2009-11-06 @ 09:10:34
Postat av: eleni

JAAA!! woho :D:D:D:D:D

2009-11-06 @ 14:42:18

Kommentera inlägget här:

ALIAS
Remember the titans?

Pump it!

Langa bdb dåååå!

Ordbajs!

Trackback
RSS 2.0