01:17

HAHAha julie, the letter-child. (brittish accent)
galet, du var ju nästan i koma när ni gick från mig. tack räkizar för att ni förgyllde min dag!
och tack JAKOB för kommentaren. Vi är alla lika glada, du tog våran kommentaroskuld.
ÅHHHHHH fyfan vad jag vill ha helg, jävlar i min lilla låda vad vi ska röjja Eleni!
har ätit en god yohgurt och ska snart ut och ta en ciggelicious. Jlie, jag slänger upp ett par bilder på frillan, så får du rejta den! Lunchdate imorron?? hahah har btw 50% frånvaro på psykologin hehe..
PUSS
yours and only yours aggelianes.




Leave a mark
Postat av: eleni

hahah, jag vill också ha heeeelg!! torsdagar SUGER! :( haha

2009-11-26 @ 06:01:54
Postat av: julie

åh det va skit fint hår! TOP rate från julie, du kommer va skit söt i så kort och ditt blonda :)

2009-11-26 @ 10:39:45
Postat av: Daniel_cool_91_boii

det är hon som är med i den där filmen där hon hamnar på mentalsjukhus för borderline va?

2009-12-02 @ 13:01:58

Kommentera inlägget här:

ALIAS
Remember the titans?

Pump it!

Langa bdb dåååå!

Ordbajs!

Trackback
RSS 2.0