Uddevalla nästa!

Haaje.
Om typ en halvtimma går jag till bussen för att möta upp mina fjärdedelar, BBFS, soulmates, OSV (hahah) för att sedan åka upp till en väldigt väldigt fin erika! :D
Det kommer bli awesome och jag är på så sjuuukt bra humör!
Idag på gympan hade vi afrikansk dans och det var roligt, fast jag var stel som en pinne! hahah
Iaf.
Känns sjukt bra att jag bara har tre skoldagar kvar innan jullovet!! hihi!
okej, nu ska jag fortsätta att packa och pumpa musik på högsta nivå för ingen är hemma och jag sjunger/skriker med till musiken, hehe! (jag har lite damp.)
Haajdå
/eleni

P.S!! AGNES!! om du nu läser det här, så har jag ett par filmer att visa dig på onsdag när vi ses, från ettan (typ början av ettan med!) Jag visste inte ens att jag hade dom på min dator, så blev lite förvirrad, haha! Julie, du kan få se dom med om du vill! :)



Leave a mark
Postat av: julie

haha jag vill också se! vi kan ju ha lite mys hos agnes efter vi har julshoppat? :)

2009-12-11 @ 20:08:11

Kommentera inlägget här:

ALIAS
Remember the titans?

Pump it!

Langa bdb dåååå!

Ordbajs!

Trackback
RSS 2.0