The box

Haje.
Igår var det bio måndag för mig,elin och papi. Bella följde med denna gången, och vi såg på: the box.
Den hanldade typ om en familj som fick en låda med en knapp på, av en gubbe som har ett brännskadat ansikte. Om de tryckte på knappen så skulle de få en miljon dollar, och någon, någonstans, som de inte kände, skulle dö. Och så händer de massa saker, osv. Det visade sig senare vara något slags expriment som någon gjorde på människorna på jorden.
Och jag vet inte vad jag ska säga mer om den? Jag är skit lättskrämd så jag tke att den var sjukt obehaglig i början (för den var lite små-läskig. Eller typ obehaglig), men då var den fortfarande "bra" typ. Men sen flippade hela handlingen över och allt blev typ övernaturligt och filmen blev sämre. Slutade inte lyckligt, men när gör sånna här filmer det egentligen? Tycker att ni borde se den,fast den kan vara rätt så seg, och typ dålig, haha.

the box
the box
the box
the box

/eleni

Leave a mark
Postat av: aggelicious

verkar kass!

2009-12-08 @ 16:33:19

Kommentera inlägget här:

ALIAS
Remember the titans?

Pump it!

Langa bdb dåååå!

Ordbajs!

Trackback
RSS 2.0