MEN ÅH, ge mig mera kläder och rakt hår.

HEJ.
åh, jag kan inte sitta still, trots att jag är skit ont och vill bara skrika.
Jag har sprungit upp och ner för våran jävla trappa typ åtta ggr?
Varför? Jag vet inte! Kan inte sitta still, och jag VET INTE VAD JAG SKA HA PÅ MIG IMON.
Vilket suger.
Googlade "vädret" för att se hur det ska bli imon, och vad står det?! Jo, att det ska regna lite då och då! ÅH!.
Inte bra, inte bra alls.
JAJA.
Skällde ut min mor förut med, för att det är hennes fel att jag har för lite kläder.
Hoppade som om jag var fem år och skrek.
Nej det gjorde jag inte. Kanske nästan!

Lite övrig info: jag har plattat mitt hår 10 ggr idag tyyyp.
Och nu har jag tråkigt och (har sagt det innan,MEN säger det igen) O-N-T i min rygg.

//
d.a.m.p.g.r.e.k.e.n
(dvs.eleni)

Leave a mark
Postat av: aggis

hahahahha älskar när du har damp<3

2009-12-08 @ 23:54:30
Postat av: julie

hahah naw! jag kan inte din garderob så bra.. men om du hade klänningen första gången och din blommiga kjol andra så ha inte dom denna!! Hihi

2009-12-09 @ 10:30:57

Kommentera inlägget här:

ALIAS
Remember the titans?

Pump it!

Langa bdb dåååå!

Ordbajs!

Trackback
RSS 2.0