måste klippa naglarna

Hej mina kära räkor,
idag blev jag hemma för jag mådde fett illa, typ spyfärdig imorse, min första tanke var att jag var gravid men det är ju omöjligt. Så missade svinsprutan idag, kankse kan tigga till mig den imorgon. julie, har du fått några symptom?
Jag är hungrig som fan och snoret rinner sakta men säkert ur min vänstra näsborre. På fredag ska jag provrida en arabkorsning i kärra, ska bli kul, även fast det mesta känns jävligt trist just nu.
hej/ agnes

Leave a mark
Postat av: eleni

hahah, jag gillar censuren på bilden!

Men gött med en ny påni!

2009-12-08 @ 21:09:23
URL: http://missfikus.blogg.se/
Postat av: julie

nej jag har inga symptom förutom att armen snart ramlar av! den gör skit ont haha.

2009-12-09 @ 10:29:27

Kommentera inlägget här:

ALIAS
Remember the titans?

Pump it!

Langa bdb dåååå!

Ordbajs!

Trackback
RSS 2.0