fucking L!!!

Hallå, räkor!!
Jag provade klänningar idag och hitta en skitsöt från Zara.
Så jag tog med mig S och M till provrummet.
Tänkte att jag börjar att prova M så jag inte blir ledsen ifall S är för litet.
Så när jag ska dra upp dragkedjan som går från magen upp till brösten så måste jag dra i magen som ett jävla fucking biafrabarn från afrika!!!
SHIT va arg jag blev! Medium är för litet!!!!! :O:O:O
Så jag köpte äckliga large.

Slutsats: Kaffe och bulle för 20:- låter inte längre lika lockande.

Over and out

Julie

Leave a mark
Postat av: aggelianes

HAHAHHHA så jävla söt äru snuttan, vill se dressen vaaaaah.

2009-12-14 @ 20:07:02
Postat av: eleni

det är fel på ZARAS storlekar och inte på dig julie! men jag vill också se klänningen! :D:D

2009-12-15 @ 00:31:50
URL: http://missfikus.blogg.se/
Postat av: julie

jajaja men zara suger och jag aldrig mer prova något därifrån!!

2009-12-15 @ 11:21:57
URL: http://missfikus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

ALIAS
Remember the titans?

Pump it!

Langa bdb dåååå!

Ordbajs!

Trackback
RSS 2.0