FAN VAD VI SUGER

FYFAN FÖR OSS!!!!!
Vi borde ställa oss i ett hörn och skämmas för vi bloggar fan ALDRIG längre.....
MMMMM.. Jag har ett mkt givande samtal med kristian anttila på fejjan
Kristian

har du fått mens någon gång?

02:15 Agnes

nej, har du?

02:16 Kristian

en gång rann det blod ur snoppen.

men det räknas inte

02:16 Agnes

kliade det?

 

 

SÅååååeeeatteeehhhh. ja. jag börjar bli sjuk med, visst är det great? Nu ska jag pumpa skräckfilmer och sedan sova kanske... bara kanske..

HEJDÅ RÄKOR

/a


Leave a mark
Postat av: eleni

jag vet!! :( ska uppdatera idag och bättra mig, lovar!

Jag är sjuk med :( är hes som in i helvete med :( hahah

2009-12-21 @ 13:16:59
URL: http://missfikus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

ALIAS
Remember the titans?

Pump it!

Langa bdb dåååå!

Ordbajs!

Trackback
RSS 2.0